کارخانه ظروف یکبار مصرف

img-mainpage

پریما پلاستیک اولین کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف با دستگاه ها، ماشین آلات و خطوط تولید وارداتی از کره جنوبی با برند وی اف کی است. کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف پریما پلاستیک با وسعت 23 هکتار در شهرک صنعتی عباس آباد واقع شده است. این کارخانه تولیدی با ظرفیت تولید سالانه انواع ظروف یکبار مصرف شامل ظروف بسته بندی چند منظوره، ظروف بستنی، ظروف بسته بندی میوه، ظروف یکبار مصرف سالاد و سبزیجات، ظروف رستورانی و انواع ظروف پانچ دار است.
کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف پریما با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی در حوزه کاهش آلاینده های پلاستیک، سعی در به حداقل رساندن پرتی تولید نموده و تلاش دارد تا حداقل دور ریز مواد تولیدی را به ثبت برساند. این کارخانه تولیدی با تامین ظروف بسیاری از موسسات، رستوران ها، هتل ها و … به نوعی به شریک تجاری مشتریان خود تبدیل شده است.

 

اشتغال زایی کارخانه ظروف یکبار مصرف

میزان اشتغالزایی این کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف به صورت مستقیم 250 نفر و به صورت غیر مستقیم 650 نفر است که بدین صورت سهم خود را در اشتغالزایی برای جوانان کشور برداشته است. پریما پلاستیک تلاش دارد ضمن اینکه اولین فروشنده تولیدات  ظروف یکبار مصرف در ایران است، تولیدات خود را به کشورهای همسایه شامل عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکیه، پاکستان، ارمنستان،تاجیکستان، قزاقستان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس گسترش داده و به عنوان اولین برند عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در خاور میانه شناخته شود. به همین دلیل این کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف تلاش دارد تا با افزایش کیفیت بتواند جای رقبای خارجی را در کشورهای مد نظر پر نماید. در همین راستا این شرکت با راه اندازی وب سایت خود به زبان های عربی و انگلیسی تلاش دارد تا جایگاه بازاریابی خود را نیز در این کشورها به تثبیت برساند.
افزایش صادرات ظروف یکبار مصرف ضمن ارزآوری برای کشور باعث رونق تولید داخلی شده که میتواند به عنوان کمک کوچکی در تحقق شعار سال (رونق تولید) در نظر گرفته شود.